Handlowo-Magazynowy

Przeznaczenie modułu

Moduł Handlowo-Magazynowy służy do prowadzenia jedno- i wielomagazynowej gospodarki towarowej i materiałowej we wszystkich firmach, które tego potrzebują (handlowych, usługowych, produkcyjnych). Moduł ten wspomaga również obsłuę sprzedaży i realizację zakupów.

Moduł charakteryzuje zgodność z unijnymi standardami. Dzięki rozbudowanemu systemowi cenników, promocji umów oraz możliwość bieżącej kontroli zobowiązań i należności wspomaga pracę działu sprzedaży. Dane zawarte w systemie Streamsoft Prestiż mogą być łatwo analizowane zarówno w samym systemie, jak i w innych aplikacjach, korzystających z mechanizmów ODBC (np. Microsoft Excel, Access, a także wiele innych).

Dowiedz się więcej! Umów się na spotkanie!

Wśród rozwiązań magazynowych można znaleźć m.in.:

  • System elektronicznej wymiany dokumentów EDI – obsługa automatycznego procesu wymiany dokumentów elektronicznych pomiędzy różnymi aplikacjami partnerów;
  • Obsługę miejsc składowania – uzyskanie informacji o dokładnym miejscu towarów w magazynie;
  • Obsługę numerów seryjnych – przypisywanie unikalnych numerów każdemu egzemplarzowi towaru, serii lub kartotece magazynowej;
  • Obsługę zamienników – zdefiniowanie zamienników i możliwość ich wyszukania;
  • Obsługę numerów katalogowych – możliwość definiowania i wyszukiwania wielu numerów katalogowych różnych firm dla jednej kartoteki magazynowej;
  • Obsługę deklaracji INTRASTAT – zgodnie z obowiązującym prawem (po przekroczeniu progu asymilacji oraz po przekroczeniu progu specyficznego);
  • Rejestrację sprzedaży utraconej – pozwala na analizę przyczyn powstania sprzedaży utraconej, dzięki czemu można uniknąć występowania jej ponownie;
  • Tworzenie zapytań ofertowych do dostawców – możliwość stworzenia bazy informacji o możliwościach naszych dostawców;
  • Planowanie przerzutów międzymagazynowych – szczególnie ważne w firmach wieloodziałowych;
  • Obsługa kompletów – tworzenie i sprzedawanie wielu elementów, znajdujących się w magazynie jako komplety;
  • Możliwość dodawania plików do kartotek towarowych i kontrahentów – dołączanie skany dokumentów, specyfikacje, zdjęcia itp. rozszerzają bazę informacji o towarach i kontrahentach;

Obsługa sprzedaży

Oferty i zamówienia
Dzięki możliwości tworzenia zamówień i ofert system Streamsoft pozwala na oszczędność czasu i jednolitość dokumentów wychodzących z firmy. Zamówienia mogą rezerwować towar na magazynie i rejestrować się w stanie dyspozycyjnym.

Warunki sprzedaży, limity, blokady
Każdy kontrahent może posiadać indywidualnie zdefiniowane warunki sprzedaży takie jak: termin faktury, rodzaje płatności, sposoby dostawy, limity kredytowe, blokady sprzedaży itd.

Wystawianie dokumentów sprzedaży
System pozwala na wystawianie wszystkich dokumentów związanych ze sprzedażą: paragonów, faktur VAT (również powiązanych z dokumentami magazynowymi), korekt itd. System informuje użytkownika wystawiającego dokument sprzedaży o aktualnym stanie rozrachunków z kontrahentem.

Wzorce dokumentów
Zdefiniowanie wzorców dokumentów pozwala m.in. na automatyczne cykliczne generowanie wybranych dokumentów.W każdej firmie są dokumenty, które wystawia się cyklicznie.

Pozostałe funkcjonalności modułu:

  • Obsługa zakupów:
    • Zamówienia do dostawców
    • Tworzenie dokumentów zakupu
    • Zakupy poza granicami kraju: w krajach UE i poza nimi
  • Obsługa magazynów:
    • Stany magazynowe
    • Inwentaryzacja
    • Tworzenie dokumentów magazynowych
    • Obsługa opakowań
  • Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi
  • Współpraca z aplikacją mobilną PRESELL (Vanselling)
  • Kontrola rozrachunków
  • Zestawienia, raporty i analizy

 

Dowiedz się więcej! Umów się na spotkanie!

Współpraca z aplikacją mobilną PRESELL


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/users/corecompl/public_html/erpkatowice.pl/wp-content/themes/showtime/footer.php on line 29